2010. április 2., péntek

Ruhák..

Végre szünet, de a pihenésről szó sincs. Gőzerővel készülök az év végére+a vizsgára, a tanároknak hála lesz mire tanulnom -.-. Aztán nyakamon az animecon, és ugyebár a cosplayem SEHOL SEM TART. Az anyagok mondjuk megvannak, de elkezdve még nincs egyik sem. Szerencsémre parókát találtam , mondjuk nem pont olyat, mint amit akartam, de elég olcsó, szóval megvalósítható. Aztán pár hét, és itt a Sakuramatsuri , és oda már tényleg szépen akarok elmenni, hála Kriszchannek a ruhám meglesz *.*, de ugye hozzá illó blúz, bugyogó és zokni meg cipő is kéne XD. Természetesen ilyenkor felugrok a Bodyline honlapjára, és nézegetem, hogy jöhetnék ki jól ebből. Nagyjából meg vannak a kiszemeltjeim , de sajnos még pár gyönyörű szoknyára is rábukkantam, ami naaagyon tetszik o.o. Szerintetek melyikeket vegyem meg? ( a linket kéne bemásolni, máshogy nem tudtam megoldani, bocsi)

Az első kép egy aranyos printes szoknya. Nagyon régóta nézegetek printes szoknyákat, mert nagyon tetszenek. Potom 37 dollár, szülői engedélyről meg ne is beszéljünk.
http://www.bodyline.co.jp/bodyline/showTBPic.asp?name=/bodyline/photos/L137-2.jpg


A második kép egy aranyos cicás blúz, amibe rögtön beleszerettem, ráadásul 6 dollár o.O. Nagyon olcsó és naagyon tetszik.
http://www.bodyline.co.jp/bodyline/showTBPic.asp?name=/bodyline/photos/g451-2.jpg


A harmadik a régóta szeretett álomblúzom ^.^. Nekem annyira tetszik. Csak az ára,
majdnem annyi, mint egy szoknyáé , ugyanis 25 dollárba kerül.
http://www.bodyline.co.jp/bodyline/showTBPic.asp?name=/bodyline/photos/l076-2.jpg

Ezeken kívül számtalan szép cuccot láttam, de a bestek egyenlőre ezek.

2 megjegyzés:

  1. Nem is tudom... nekem nem tetszett sosem az a szoknya... az ára miatt sem, meg egyébként sem, valahogy nem az én stílusom. És elég sok érte a 37 dolcsi. Vannak ennél olcsóbb szokik is, amik szintén nagyon szépek... De ha ez az álomszoknyád, akkor vedd meg:) Nem érdemes olyat venni, ami csak kicsit tetszik, hiába olcsóbb... olyat kell venni, ami nagyon tetszik, még akkor is, ha drágább. De azért érdemes jól átgondolni. A blúzok szerintem cukik:)

    VálaszTörlés
  2. Köszi a tanácsot. Valószínűleg a szoknya dolgot átgondolom, és körülnézek máshol. :) Nekem az álomszoknyám tulajdon képpen egy printes szoknya vagy JSK. Valahogy nagyon tetszenek :)

    VálaszTörlés