2010. április 29., csütörtök

Lemon & Strawberry


A mai nap egész egyszerűen telt. két 4.5 -öd dogát is kikaptam, ami nagyon jó, ahoz képest, hogy 3-asra számítottam ^^". Aztán tesin Capuera bemutató xD....wááá nagyon nagy volt. Egy brazil emberke tartotta nekünk, de túl sokat várt tőlünk sztem ( "lazításnak" menj le spárgába, 1 kezes cigánykerék, stb XD) Na de az sem volt rossz :D.
Majd Luca átjött és varrogatni kezdtünk. Az elképzelés nagyon jó, akarunk egy szoknyát(van hozzá szép kockás anyagom , a szoknyához fűzöt( lehet, hogy túl nagyra becsüljük magunkat, de sebaj. Próba cseresznye :P) meg masnit is :D. Wáá és elképzeltem egy fehér RHS-el és *.* ......az eredmény nem lenne rossz együtt.

Ésss holnap csak 10:30-ra kell bemenni, szal aludhatok, aztán holnap még tanítás előtt megyünk fagyizni. Mostanában imádom a fagyikat főleg a citromot és az epret :P.

Most kb 4 napig nem jelentkezem, mert osztálykirándulás lesz , meg előtte egy kis lolimeet :P már várom nagyon és kiváncsi vagyok valyon mi lesz az o.kiránduláson ( valyon hányan isznak és részegednek le XD)

Bocsi, az értelmetlen szövegért,de most jobbra nem futotta. De lesz ez még jobb is :) ígérem
Egyszóval legyetek jók. Chu.... Miku ^.^

UI: Már tudom nagyon régóta lógok képekkel, de lusta vagyok...bocsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése