2010. április 20., kedd

Szavazás...

Ma semmi különös nem történt, elvoltam.
Tesin 800m futottunk, ami nagyon rosszul ment, főleg, hogy majdnem az enyém lett az egyik legroszabb, később kiderült, hogy miért. Ugyanis a drága osztálytársaimnak a FELE levágta az útnak majdnem a felét, és én csodálkoztam, hogy került az a csaj elém, mikor multkor még hátul volt. Szóval majd fölrobbantam, miközben mindenem fájt.
De,hogy legyen valami jó is a mai napban, elmaradt 2 óránk :) és a Bioszt is elég jól tudom, szerintem. Holnap befejezzük a cosplayt :D és aztán már csak pár nap és coooon.
Addig szeretném kikérni a véleményeteket az egyes ruhadarabokkal kapcsolatban. Ti mit gondoltok, milyen tapasztalataitok vannak a Quitelandal kapcsolatban? Melyik állnak legjobban?

1.
Imádom a sárgát , az epret és a citromot <3>


Ezek az édes kis süti *.*, hozzá a masnival. Nagyon tetszik



Egyszerű, de nagyszerű szoknyák. A mentával szemezek főleg :).



Elért az RHS mánia. De én inkább egy fehéret vennék, mint feketét.

Bármelyik színben elfogadnám , annyira tetszenek a Secret tea party cipők. Főleg azért, mert nem magassarkúak , ugyanis én nem nagyon szeretem a magas sarkat. És ez a levehető masni ^.^.



És végül egy táska, amit csak azért raktam be, mert tetszik. De nem ez az elsődleges célom. ( de ha esetleg az utcán találnék egyet........)

4 megjegyzés:

  1. Nem látszanak a képek... de Miku, én már írtam Qutielandról a blogomon: nagyon édesek a ruhák, és bár nagyon precízek meg barátságosak meg minden, a Qutieland elég drága shopping service, és a szállítás egy vagyonba kerül. Szerintem jók a cuccok, de nem éri meg foglalkozni velük, a drága szállítás miatt (ne járj úgy, mint én). Inkább várj, míg egy Qutielandos ruha felbukkan EGL-en, sokkal olcsóbban meg lehet venni (Elyon is így vette a Rose Melodyját).

    Teaparti cipőt sem tőlük vettem, 10ezer forint a cipő és 10ezer rá a szállítás, ez így nagyon nem éri meg. Teaparti cipőt vagy egl-en kell keresni (azért ki lehet fogni olcsón), vagy másik shopping service-szel venni (pl. Yikyutól). Csak azért mondom, mert saját tapasztalat, hogy minden lolita húgocskámat és nővérkémet óva intem a Qutielandtól ^_^

    VálaszTörlés
  2. Akkor lemondok szerintem róluk, és próbálkozok máshonan( emlékszem, tényleg olvastam a blogodnál, de egyszerűen annyira tetszettek a ruhák, hogy ezt teljesen elfelejtetem ^^"", bocsi). Azt az egyet sajnálom, hogy a bodyline egyre drágább lesz, de közbe nem nagyon hoznak ki mostanában újabb dolgokat( legalábbis, ami nekem tetszene).
    Esetleg azt szeretném még kérdezni, hogy te RHS-t hol néznél? ( mert láttam esetleg te is vennél) EGL-en vagy lehet esetleg máshonan is? :) köszi

    VálaszTörlés
  3. RHS-t Linglamtól vettek a lányok, Ebayen. Én olyan stílusút szeretnék, mint Mery-chan, de majd megkérdezem Yakaiit vagy Nanát, ha összegyűjtöm rá a pénzt. De nem tudom, mikor lesz még az >_<
    És itt is vannak ruhák:

    http://www.clobbaonline.com/

    szerintem ne mondj le róluk, nekem is tetszenek. És nem kell bocsánatot kérned, csak tényleg nem akarom, hogy bárki is elkövesse ugyanazt a hibát, amit én. Hát igen, a Bodyline január óta megdrágult. Talán majd karácsonykor rendelek, ha ingyenes lesz a szállítás (tavaly így volt, de nem tudom, idén mi lesz).

    VálaszTörlés
  4. Én Zelbrick-től rendeltem RHS-t, Nana segítségével:D És neked tényleg jobb lenne a fehér.
    És tényleg drága a BL, most vagy nagy tételben kell tőlük rendelni, vagy group order-ben jó :D

    VálaszTörlés