2010. április 21., szerda

3 nap O.O

HÁROM NAP ÉS COOON....nyáááá, nagyon várom. Ruci készül, de a szoknya nem olyan, mint amit akartam :(, de hát első cosplaynél, ne várjunk csodákat :P. Paróka nem lesz, sajnos nem fért már bele, de úgyse megyek versenyre, és szórakozni paróka nélkül is lehet ;).
Ma nagyon örülök magamnak, ugyanis négyes lett a Föcim, wááá XD( ez nagyon jó, ugyanis az egész osztályból csak 1 db 5-ös lett ), aztán magyaron a görök mondaköröket veszzük és a tanár ma extrajó hangulatban volt, szal szinte mind a két órát végigpoénkodta(és normális poénokkal)....( na jó jelen pillanatban nem vagyok 100-as, de nagyon happy vagyok)

Sakura tanácsait megfogadva jól körülnéztem és megint találtam nekem tetsző ruhákat :P, majd holnap kérek véleményt de most lusta vagyok, bármilyen képet berakni XD. Holnapra cosplay és ruhaképek is lesznek ígérem :).

Szép estét én egy kicsit fizikázok még -.-"

Pá: Miku ^.^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése