2010. március 29., hétfő

Párizs

Sziasztok

A mai napom egész jó volt ^^, eltekintve a fáradságtól, és egy felismeréstől.
Az egyik barátnőm nővére elutazik Párizsba, az összefüggés felfedezése több mint 1 hétbe telt XD, igen nagyon ügyes vagyok, aztán ma leesett: Párizsba van az Európában az egyedüli( tudtommal) Baby bolt T.T. Természetesen, mégha ő anime fan valamennyire is, de lolita azért nem. Aztán annyira mégse vagyok vele jóban, hogy csak úgy megkérjem, "szia adok pénzt, veszel pár Baby cuccot", és sorolom a listát, főleg, hogy az ottani árfolyamokhoz nem értek+ anyáék tuti nem engednék meg + Párizs elég nagy, és nem várhatom el tőle, hogy járja körbe az egészet egy kis bolt után+ asszem holnap már mennek. T.T
De azért, ha mégis elhaladnak előtte, és emlékszik rá, vagy esetleg tudja mi az és megnézni, feltétlenül megkérdezem milyen volt ;)

Ma már elkezdünk hivatalosan is gondolkodni a cosplayen és találtam egy tök jó oldalt, ahonnan megrendelhetem a parókát :D és olcsó, és ráadásul loli cuccokat is árulnak,nem túl drágán. Lehet, hogy a következő meetre a zsebpénzemből veszek egy szoknyát , vagy egy blúzt ( már elég régóta spórizok, valami jó dologra és most lehet, hogy megtaláltam ^^).

Jó éjt: Miku ^.^

2 megjegyzés:

  1. Nyugodtan megkérhettél volna :) Csakugyebár miután visszajöttem Parizsból, tudtam meg, hogy mit akartál volna... Az információ áramlása kissé lassú...

    u.i: és igen, MEGTALÁLTUNK! Wuhahahaha!

    VálaszTörlés
  2. Na neee :D mikor tervezitek a következő utat Párizsba xD ?? És milyen volt??? Voltatok benne *.*. És mennyire volt drága :P

    VálaszTörlés