2010. április 25., vasárnap

Animecon :P

Wááá....nagyon jó volt a con. Egy kis beszámoló következik a 2010.évi Sakuraconról.
Először is megint későn keltem, szóval reggel jó kis rohanás volt XP. Majd mentünk , persze késve a barátnőmért és aztán indulás. Kapunyitás után oda is értünk, 2 x rossz sorba álltunk be ( igen, ilyen bénák voltunkXD) de végül szerencsésen bejutottunk és próbáltuk feltérképezni a területet. Szerintem nem volt roszabb mint a Petőfi csarnokban, de azért ha eső és hideg lett volna, nem tudom hova tömörült volna be annyi ember.
A másik fő atrakció az volt, hogy mind a ketten cosplayeltünk és wáááá nagyon jó volt. Persze versenyen nem indultunk, de irtó jó móka volt egész nap Mikuként flangálni ( és közben összetalálkozni 4 másik Mikuval XD), és fotózkodni ( ennyien még életemben nem fotóztak le mint most) Közben ettünk sushit, ami mennyei volt, jó lenne gyakrabban enni. Hamár con, kihasználtam az alkalmat és körülnéztem az árusok között is. Vettem 2 mangát ( Lidércfölde 1, 2-t), egy Pockyt és egy irtó édes tortás fülbevalót . A mangát el is kezdtem olvasni és nagyon jó. A cosplay versenyen nagyon sok indulóra kiváncsi voltam, ugyanis elég sok ember cpblogját követtem és az eredményre nagyon kíváncsi voltam. Szerintem a mezőny nagyon szoros volt, én magam választani nem tudtam volna. A sok igényes cosplay között persze feltűnt pár olyan is akin nem értettem mit keres ott egy craftmanshipben performance előadással -.-". Na mind1.
A nap végére jól elfáradtam, így a megszokottnál hamarabb mentünk el. De nagyon sok jó élménnyel lettünk gazdagabbak és (számoltuk XD) 17-en fotóztak le+ akik nem szóltak, csak fotóztak. Most nagyon büszke vagyok magamra ( és Lucára aki segíett a cosplayt megcsinálni :D) ,hogy ennyi embernek tetszett a munkánk.
Képeket majd közlök..
Chuu~ Miku ^^

UI: azért sajnálom, hogy a Váci kirándulásra nem tudtam elmenni, mert a leírásokból az is nagyon jó lehett.




1 megjegyzés: