2010. április 13., kedd

Ruha ^^

Ma jó nap volt ^^. Kezdődött az édes semmittevéssel , ugyanis ügyeletes voltam, azaz csak ültem egész nap a tanári előtt, de persze mint jókislány a dogákra bementem , de szerencsére mindekettő meglepően jól sikerült ^.^. Aztán irány az Örs és találka Kriszchannel, aki odaadta a meetre a sütis ruháját. Felmentünk hozzájuk felpróbáltam és naagyon nagyon tetszik. Egyszerűen annyira édes.:D.
Aztán hazajöttem és most nekiugrok tanulni -.-'.

Gondolkodtam gondolkodtam a cipő kérdésen és rájöttem egyre jobban tetszik az RHS. még nem tartok ott, hogy vennék, mert elég távoli cél számomra, mert vannak sokkal favoritabb dolgok is, de mondjuk úgy lassan elkezdetem nézelődni az árakról. Én úgy saccolom , ha nem jön be semmi + kiadás és sikerül ügyesen spórolnom, akkor meglesz a pénz nyárra . Ez a terv mondjuk, csak jó kis álomterv ( de nem olya elérhetetlen ) egy újabb cél , de addig míg lesz pár hónap.

Szép estét és lolis álmokat: Miku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése