2010. április 28., szerda

The 7th week....


Régen írtam, mit ne mondjak, de a napjaim elég eseménytelenül teltek. Hétfő délután ._. na olyan napot nem akarok senkinek.....( mondjuk úgy, hogy itthon teljes mértékben állt a bál :S volt itt minden......)

Aztán kedd jobb lett ^^ délután jó sokat tanultam és este elmentünk kínai étterembe :D wááá...a sushin kívül ne ettem Thai kaját már jó rég óta és hiányzott.

És ma :D na reggel rászánom magam, hogy loliba megyek suliba ^^. Már szinte teljesen megszoktam, hogy bámulnak és szinte semmilyen beszólás nem ért ( de azért nagyon jó érzés, amikor a Luca meg a Lili is megjegyzik, hogy jó, hogy loliba megyek ^^ tök jó ösztönző erő :) ) A dogák sem lesznek egyesek, bár előre nyilatkozni nem szeretek.
Megyünk különangolra, a vonaton végig Doctor Who-t nézünk, és van egy kis időnk, gondoljuk leülünk egy padra, újabb adag DW-t nézni :P . Ekkor egy 80 éves öreg bácsi megjegyzi, hogyhogy a Luca sporotosan én meg így öltözködöm, LEBERNYEGEKBE!!!!............... és hogy mi ez, ez a mostani divat???- kérdezi. -.-" :@ itt én kiakadtam( mert ha csak simán megkérdezi, ok, de azért becsmérelni....ráadásul az orrom előtt) ..... próbáltam elmagyarázni, hogy mi ez, de szerintem nem volt teljesen 100-as az az ember( egyik kezében sör, másikban cigi és közben a mai világot szidta ). Azt hittem legalább az idősekbe van ennyi tájékozottság vagy empátia, de úgy látszik vannak akik teljesen tompák ehez.....( bocsi,de valahol muszály volt kiakadnom)

Kitomboltam magam....bocsi....

Anyának pár napja felhoztam az RHS kérdést. először jött, a "hogynézkimár" "nemtudszbenneúgysemjárni" és stb. De aztán felhoztam neki, hogy meg tudom próbálni és ha kell lefotózom neki és erre kezd megenyhülni. Ebayen néztem cipőket, találtam egy fehéret pont a méretemben <3.>
És esetleg azt szeretném kérdezni, hogy valaki rendelt már a clobbaonlineról? Esetleg mik a véleményeitek róla? ^^Választ előre is köszi ;).

Chuuu és bocsi a sok szövegért ^^"

Miku

2 megjegyzés:

  1. Még nem rendeltem Clobbaoról, de olyan cukik a Secret Shop zoknik, amik ott vannak. Úgy rendelnék belőlük, csak nincs pénzem.
    RHS-chant meg én is szeretnék, szerintem lehet benne menni, mert a többiek is tudnak menni benne, bár én csak Mery-chanét próbáltam meg, és az ő cipője nagy volt rám. És az RHS-ek jól néznek ki, mondjuk régen nekem nem tetszettek, csak utána, miután Mery-chan kapott egyet. Akkor megszerettem őket.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem az örögek egyáltalán nem tudnak semmit erről a dologról. Élik a kis világukat. Szerintem a fiatalabbak elösször megnéznek aztán ha amúgy semmi bajuk veled akkor elfogadnak. Szerintem.

    VálaszTörlés