2010. április 28., szerda

Lolis in the world

Gondoltam mivel van időm, végre egy hasznos postal rukkolok elő....
pár lolibloggal a nagyvilágból. Ha inspirációra van szükséged, bátran nézz körül náluk ;) tuti valami jö ötleted lesz.

1. Zeruda's wonderland.
www.zerudaswonderland.blogspot.com

Ez egy abszolút sweet (néhol decora elemekkel) loli blogja, aki egy Svéd 23 éves lány. Rengeteg képet közöl blogjában, angol szöveggel, amit nem nehéz elolvasni, ugyanis nincs túl sok. Először az ő blogját találtam egy , roppant érdekes, ugyanis szinte naponta tesz föl összeállításairól képeket. Ráadásul ezket ( ha jól olvastam) az utcán is bátran felveszi, akár hétköznapokkor is , amit valljuk be én speciel nem mindig tudnék, már lehet, hogy Svédországban kevésbé konzervatívak.

2. Mermaids and flotsam

Ő egy 18 éves Új-Zélandi lány, aki szintén a sweet vonalat képviseli. Ő is elég gyakran rakott föl magáról képeket ( mostanában már nem blogol :( ) és ő is nagyon igényesen tud felöltözni ( még sosem láttam converse cipőt ilyen jól kordinálva :D )

3. LoliCharm

Ez az oldal haladóbb angolosoknak ajánlott, mert jó sok szöveg van. Újabb sweetloli lány . Ha érdekel mindenkébb nézd meg ;)

4. The gothic lolita

Gondolom már türelmetlenül vártatok egy gothic lolitát( aki szerintem nem mindig gothic, de mindegy, kilengések mindig lehetnek) . Mindenkébb érdemes megnézni, ugyanis ő is jár lolitalálkozókra és az ott lészült képek felrakja a blogjába. Szerintem a mi lolimeetjeink is vannak annyira hangulatosak mint az övéké ;) sőt..


Egyenlőre ennyi :) remélem tetszeni foganak és tudtam valami hasznosat nyújtani nektek ;)

1 megjegyzés:

  1. Az új-zélandi lány osea chelleo (ez a neve egl-en), és isteniek a ruhái és a koordinációi is. Ő az egyik lolipéldaképem, ráadásul megvan neki a menta Melty Chocolate!

    VálaszTörlés