2010. április 6., kedd

Meglátni és megszeretni...*.*

Gondoltam ma nézelődök szoknyák után, hátha megtalálom álmaim szoknyáját, hisz sosem lehet tudni. És ráakadtam. Angelic Pretty Miracle Candy kollekcióból egy gyönyörű szoknya, de a JSK-is elfogadnám. Aztán mellé találtam egy szép cutsew-t is *.*.
Beszéljenek inkább a képek:

Nekem nagyon tetszik, annyira aranyos ( és imádom a nyalókát is )
Photobucket

És az álomszoknya... hát nem gyönyörűűű
[sax.jpg]

És a JSK
[miraclecandyOP.jpg]
Fekete színben is elfogadnám

Egyetlen gondom az, hogy már nem nagyon lehet kapni, legalábbis én nem találtam. Replikákat is elfogadnék, ha találnék. EGL, en már körülnéztem , sajna sikertelenül, de nem adom fel.
Mi a véleményetek a szoknyáról?

1 megjegyzés:

  1. Miku, lehet őket kapni használtan, EGL-en gyakran felbukkan a Miracle Candy. Ha nincs paypalod, Nana biztosan segítene neked megvenni, feltéve, ha megvan rá a pénzed. Attól még hogy használt, általában jó állapotban van, mert vannak olyan lolik, akik csak néhányszor viselik, van, aki csak egyszer veszi fel, aztán ott áll a szekrényben.
    Nekem is tetszik a Miracle Candy, és van belőle egy fekete replika szoknyám is, ami végül is olyan mint az igazi, de nem ajánlom neked belőle a replikát, mert a minősége nem olyan jó, és ehhez képest drága (15-16 ezer). Ha ez az álomprinted, akkor inkább az igazit... viszont egy AP ruha használtan is elég drága, a szoknya 35-40 ezer forint... de aukciós oldalakon (moboku) olcsóbban is lehet találni, viszont ahhoz shopping service kell, és az is drága.
    Ha komolyan ez az álomruhád, akkor tarts ki mellette és gyűjtsd össze rá a pénzt (meg lehet csinálni, ha kitartó vagy). Ha viszont esélytelennek ítéled a dolgot, akkor a Bodyline-nál is lehet nagyon cuki szoknyákat olcsón kapni, 4-5ezer forintért.

    VálaszTörlés