2010. május 1., szombat

Ballagás

Mivel sajnos elmaradt a lolimeet( szurkolok Nanának, hogy a dolgai egyenesbe jöjjenek ;) ), ezért ma van időm egy postot írni.

Tegnap a ballagás elég felejthető volt. A reggeli fagyizás kicsit másképp alakult mint ahogy azt elterveztük :/, de attól még nem volt rossz. Majd a maradék 3 órában a tanárok képesek voltak tanítani o.o.. Ráadásul, matekóra egy másik teremben volt. Elég volt 1 percet késnem, és máris az egész iskolát körbebolyongtam mire, persze késve megérkeztem órára. A tanár persze lecseszett, ami nagyon rosszul esett, ugyanis eddig sosem késtem és szerintem egy évben 1x késés megengedett , ráadásul úgy, hogy nem is szólnak előre, hogy teremcsere lesz -.-".

Aztán mentünk anyáknapi ajándékot venni, meg enni jégkását xP, ami fincsi volt....

És 3-ra irány vissza díszíteni. Tegnap elég pocsék kedvem volt, szóval nem volt túl sok kedvem kreatívkodni, ezért csináltám pár csokrot, és egy masnit, azaz nagyon komolyan résztvettem a munkába xD. A maradék másfél órában Eszterrel beszélgettem ( meg a Fannival kicsit) és nagyon jó volt :) De lehet, hogy elmegy és az nagyon elszomorít, ugyanis ő volt az osztályban a baráti társaságomon kívül az egyetlen akivel egész sokat beszélgettem. És most is jó volt, ugyanis nagyon sok mindent el lehet neki mondani, és úgy, hogy tudod , hogy megérti. Jó lenne máskor is, így beszélgetni.

Miku ^.^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése