2010. július 1., csütörtök

Random bejegyzés

Eléggé értelmetlen bejegyzés, de annyira blogolhatnékom van xD.
Ma felavattam a pónis szoknyámat :D. Először nem abba akartam menni, de végül mégis azt vettem föl. Majd elmentünk egy fittnes terembe edzeni. Mondhatom, az edzésből nem lett semmi, ugyanis az 5-6. gyakorlat után rosszul lettem -.-". Hát igen....vagy fél éve nem csináltam semmit, szóval kijöttem a gyakorlatból. Ezek után elindultunk vásárolni :] . Jó sok ruhával tértünk haza, de nagy bánatomra egyik sem lolikompatibilis :(. Nem baj, majd hétfőn.. :D. Aztán betértünk egy görög étterembe, jól teleettem magam( imádom a gyrost *__*) xD. Miután hazaértünk és felmentem,  leültem mint egy tök és majd elaludtam.Aztán az ilyenkor szokásos depifélórán átesve, levánszorogtam tévét nézni. majd újra föl blogolni.

Holnap, vagy holnapután át kéne menni a varrónőhöz, szabásmintákért. Nagyon rendes, mondta, hogy segít varrni, ha lesz ideje :) ( ha nekem egy sima A, vagy harang alakú szoknya szabásmintát adna, én már attól is boldog lennék :D ) Közben elgondolkodtam, hogy mi lenne, ha esetleg megkérdeznénk, hogy pár ruhát/blúzt/szoknyát esetleg meg tudna e ő csinálni. Wáá... annyira jó lenne. egyik nap megnéztem a Mary Magdalene honlapját és olyan szép ruhát/blúzt láttam *__*. Meg ugye ott van a fehér fanplusfriendes ruha.
Gondoltam berakom a képeket, mikre gondoltam.
 Mary Magdalene ruha.

  *__* Wááá.

Jó éjszakát: Miku ^.^

2 megjegyzés:

  1. A Fnplusfriend ruha nagyon jól menne az RHS-hez :D
    És Neked adtam az egyik Kreatív Blogger díjat, remélem, kirakod majd :)

    VálaszTörlés
  2. persze :) és köszi mégegyszer. Ma vagy holnap mindenképp kirakom ;)

    VálaszTörlés