2010. július 4., vasárnap

Ázsia center

Szombaton felkerekedtünk Sayuichivel és elmentünk az Ázsia centerbe ^^.Mindketten megtaláltuk amit szzerettünk volna :D  Jó kis program volt, de máskor kicsit több pénzt viszek. Nem baj, így is szert tettem egy felsőre(1500 ft-ért) és egy fekete kistáskára(1000ft-ért), amit  a Versailles koncira viszek magammal :D. Erről jut eszembe: MEGVAN A SEPARATE ~ ^O^ Juhúúúú. Szerdán valószínűleg, át is vehetem Nanától  ;) Végül a piros M-est választottam, remélem jó lesz rám a dereka.

Aztán hazajöttem, Doctor Houset néztem, majd felvonultam és laptopoztam. Sayuichi javaslatára belekezdtem a Kuroshitsuji-ba. Már sokat hallottam felőle, de sosem akaródzott elkezdeni, míg végül tegnap fél 11 kor elkedztem x). Még csak a 2. résznél tartok de nekem tetszik :D kiváncsi vagyok a további kimenetelére persze, meg sok dolog nem tiszta még, na de majd idővel biztos minden összeáll. Ja és az openingje fantasztikus ~( gondoltam, be is rakom nektek ^^) És ma van a visszaszámlálás kezdete: 7 nap Versailles koncertig :D 

">

3 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök,hogy meglett a separet ^__^.Én neked is nagyon szurkoltam,hogy meglegyen ^__^.

    VálaszTörlés
  2. Kösziii <3 Én is szurkolok neked :) BIZTOS meglesz ;)Univerzum meg a Szentcukor is biztos segít majd :D ( Melyik színt szeretnéd? :) )

    VálaszTörlés