2010. július 19., hétfő

Nyaralás

Sziasztok! Hát jól eltüntem, lógok egy lolimeet beszámolóval is, de azt majd csak jövő héten írom meg, ugyanis Maldiv szigeteken vagyok. ^^ az internetezni csak a bárban wifin keresztül lehet. Repülővel elöször Zürichne mentünk( a repülőn fincsi fagyit adtak ^^), körülnéztünk a reptéren ( 3 oránk volt)ettünk Burger kingbe xD, majd felszálltunk a gépre. Hát, a repülőút nagyon borzasztó volt ><. Először is vagy 1 órát késtünk, addig szépen csücsültünk székjeinkben, amik nem
nagy mozgástérrel rendelkeztek. Végre este 10 körül felszálltunk. Ekkortájt már farkas éhes voltam, de reménykedtem, h a kaját 1 óra múlva kihozzák.... Persze rosszul gondoltam, ugyanis a kaja csak éjfél után valamivel osztották. Addigra már éhes
voltam, álmos, nyűgös, szúrt az oldalam, szóval minden
bajom volt. Miután megettük amit adtak, lekapcsolták a villanyt és lehetetett aludni. Megpróbáltam kényelmesen elhelyezni magam és közben Versaillest és D'espars Rayt hallgattam. 4-5 óra alvás után, megérkeztünk és kiszálhattunk. Mivel a légnyomástól a lábam a 3x ára dagadt, és nem fért bele az RHS- embe, ezért az első lépéseket mezítláb tettem
meg xD. Vámellenőrzés után jött a következő hidroplán út, ami szerencsére csak fél ora volt. a tenger felülről is meseszép a soksok kis szigetel, meg a fehér homokos tengerpartal.
A sziget( ami egyben a szálloda) annyira szép. Minden kis kunyhó a tengerre néz, csak 4m és máris a tengerben lehetsz :). A tengerpart fehérhomokos, tele van apró
kis koralltórmelékkel, szóval lehet gyűjtögetni :D. Nagyon sok cuki halacska van kicsit bejjebb, lehet búvárkodni. Nagyon vicces, hogy madarak helyett repülő
kutyák vannak xD, a tengerparton rákocskák vannak.
Mindent összegezve nagyon nagyon szép a hely ahol vagyunk ( a szigetünk 800x220m-er). További beszámolóval, képekkel majd még jövők ^^, addig is jóéjszakát.

3 megjegyzés:

  1. De jó neked, Miku:) Biztos gyönyörű lehet.

    VálaszTörlés
  2. Miku! Érezd nagyon-nagyon jól magad,és csináljatok sook fényképet!!! :D

    VálaszTörlés
  3. waaaaa kakkoii~ *w*
    én is csak azt mondom mint Gigi érezd nagyon jól magad élvezd ki a helyet!!!
    és sok fotóóó!!!! ^^

    VálaszTörlés