2010. július 6., kedd

Meet és sütiiiii

A hétvégém egész jónak volt mondható, leszámítva egy két dolgot.
Egyik nap elmentünk a strandra, ami nagyon jó volt, ugyanis nagyon kevesen voltak :D ( utálom a tömeget, főleg, az ilyen strandokon) Kuroshitsujit folytattam, még mindig tetszik, kb a 7. résznél tartok.

Hétfőn készülődtem a meetre, és mivel megígértem, hogy viszek muffint, el is kezdtem csinálni :D. A lehető legegyszerűbből a Dr. Otker féle muffinből sütöttem a vaníliásat, csokidarabokkal. Természetesen ezzel is bénáztam egy sort, ugyanis a kis muffinpapírokba, néha túl sokat raktam, és így az egész szétfolyt xD. Végül, miután megsütöttem, elővettem ilyen kis dekortollakat( cukormáz van bennük) és azzal különböző mintákat rajzoltam rá. Anyáék azt mondják finom lett, illetve amit a meetre vittem az is elfogyott :). Következő meetre már megpróbálkozok mással is :D.



Miután felpakoltam a muffinokat, irány a meetre. Először Ichigoval és Sizukával találkoztam az oktogonnál. Onnan mentünk a west endbe, hogy átöltözzek. Sajnos az idő miatt a Gólembe mentünk, de ez is jó volt :D. Kiraktuk az ennivalókat, elhelyezkedtünk, és ezzel megkezdődhetett a piknik. Mindenki isteni dolgokat hozott. Volt ott répagolyótól kezdve pirítóson át, a süniig minden :D. Gyakrabban kéne ilyen finomakat ennem..... Ezek után beszélgettünk, szituációs játékoztunk, meg ilyenek. Jó volt ^^. Sajnos kép nincs az outfittemről, de lényeg annyi, hogy a pónis szoknyában voltam, RHS-ben, blúzban, pónis nyakláncban, illetve a masnis hajpánt volt rajtam.  A meet után Nanáékkal mentem haza( sokkal kellemesebb volt társaságban végigmenni az úton mint egyedül :) ).A hétfői nap is jól zárult :D
A mai nap: mivel ennyire belelendültem a sütögetésbe, elhatároztam, hogy elkezdek sütni egy vakondtúrástortát. Még nagyon régen, amikor lent voltam az unokanővéreméknél , akkor az egyik barátnője sütött egy ilyen tortát és az isteni volt *_*. Remélem az enyém feleannyira ehető lesz, mint az övé :D.  Éppen most hül a tészta.  Ha kész lesz mindenképp felrakok róla képet ;)


További szép napot és süssetek sokat :D ( sütni jó dolog )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése