2010. június 30., szerda

Kawaii pónis szoknya

Megérkezett, a pónis szoknyám. Wááá.... annyira cuki. És egyre jobban tetszik ^.^. A méret ideális, a dereka végre nem kicsi, és a hosszával is nagyon meg vagyok elégedve :). A mellé rendelt kék masnis hajpánt is kiválóan passzol hozzá, aminek duplán örülök ^.^. Egyedül alsószoknya hiányzik hozzá. Mostmár muszály csinálnom egyet, ami elég hosszú.





















Meetre is ezt tervezem felvenni, egy fehér blúzzal, RHS-el, a pónis nyakláncal. ( zokni is kéne , de valahogy nekem nem állnak jól a zoknik, vagy csak nekem vannak nagyon béna zokniaim. )

Ez a pár napom elég sűrűre volt, de egyben jó is :3.
Találkoztam Liával ( ő rendelte meg nekem a szonyát) a Meidoba, ami nagyon jó volt, leszámítva, hogy NAGYON sokat késtem( mégegyszer 1000 bocsi :( ). Máskor nem a buszt fogom választani hétköznap >.<, ugyanis a dugók kibírhatatlanok, ráadásul az ember még elkésik is.

Cchannel a Sugarshopba találkoztunk, ahol lecserélték a sütiket :D Én egy epreset ettem, ami isteni volt *___* wáááá, egy tonnát meg tudtam volna enni belőle. Mellé eperfröccsöt ittam, ami NAGYON epres volt xD Tényleg igazán durván epres volt.

Ma meg az egyik volt osztálytársammal elmentünk moziba :D Jó volt. A film tetszett, szóval megérte elmenni.

Most megyek enni, meg sorozatot nézni.
Üdv: Miku ^.^

4 megjegyzés:

  1. Azt szeretném kérdezni, hogy a szoknyának szoros a gumírozása? Mert nekem van egy Fruit Parlorom és egy cukros szoknyám, és mindkettőnek szoros kicsit a gumírozása.

    VálaszTörlés
  2. Ichigo: Perzsia hercege: az idő homokját :)
    Sakura: csak a hátul van gumírozása ,úgy 10cm hosszan fut benne gumi, a többi meg rendes anyag.Szerintem a gumírozása pont jó, nem szoros, és nem is laza.
    Én a 2L-eset választottam, és nem bántam meg :) Bár mondjuk a térdemig ér, de legalább tuti, hogy nem növöm ki jövőre :).

    VálaszTörlés
  3. Köszi az infót, talán szülinapra összejön, én a rózsaszín szoknyát szeretném:) és persze a masnit is hozzá, illetve egy bolerót.

    VálaszTörlés