2010. július 7., szerda

Ruhák by Bodyline

Már éppen örültem , hogy végre szinte minden megvan a Bodylineról, ami nagyon szerettem volna, és ekkor néztem meg a Japán honlapjukat. Igen, sikerült a BL-nek megint , hogy újabb áldozatokat találjak magamnak T_T.  Csak sajnos megígértem magamnak, hogy a separate után jó darabig nem veszek semmit...... jó kérdés meddig tudom betartani az ígéretemet. Egyetlen "szerencsém" talán csak az, hogy miután jobban megnéztem a választékot rájötten, hogy talán az összes közül, csak 2 dolog állna jól rajtam.


1.




















Piros szín, gyönyörű mintákkal, magasított derékkal, és fűzős megoldással. *__* Minden megvan ami egy szoknyában keresek. Ráadásul, mivel gumis a dereka sokkal kényelmesebb is ^^.
Természetesen feltehettem volna a JSk-párját is erre a listára, de szerintem nem lett volna értelme, ugyanis én inkább szoknyákra vagyok specializálódva :D. De majd vmikor azért egy JSK sem lenne rossz, de arra még ráérek.

2.

























Már régóta tervezgetek egy JSK-t. És ez valamiért megfogottt. lehet, hogy a színe ( lehet, lilában is kérni
*-*, sőt zöldbe is) lehet, hogy a formája, nem tudom, de egyszerűen tetszik és kész.

Nana a mai napon tette föl az Innocent world LP-ket. Huhúú... hát mit ne mondjak nagyon jó cuccok vannak benne. Nekem főleg a sütis szoknya kéne (kékben, sárgában, mentában vagy lilában) a hozzá passzoló zoknivalm, cuki boleróval és a gyönyörű blúz, a hozzá tartozó táskával. De ha jól számolóm ha elfelezzük azt az 50000 Jent, akkor sem lenne rá pénzem. Nem baj, majd egyszer x). Addig is legyek megelégedve a seperatemmel *-*.

Kéne még valamit írnom ide, de azok főleg Kuroshitsuji fangörcsök lennének. Legyen csak annyi, hogy már a 14. résznél tartok ^^.
És kész lett a tortám, és elég fincsi lett, leszámítva , hogy kicsit száraz lett.

Megyek még animézni ^^. Bye~

2 megjegyzés:

  1. Júúj, én a piros szoknya JSK változatát néztem ki magamnak, nagyon tetszik. *_* Pizsit nem akarsz? XD Azokra is rá vagyok kattanva. XD Milyen jó, hogy szeptemberben lesz a szülinapom. :D Majd ugye rendelünk együtt? *_*

    VálaszTörlés
  2. Hát persze :D és majd megint összeöltözhetünk^^

    VálaszTörlés