2010. július 28., szerda

Animecon vs. Mondocon

Ma valahogy nagyon blogolhatnékom van, az élet dolgairól :Đ. Első rögtön a cosplayezés, illetve az animecon. Mint kiderült idén ősszel 2 animecon lesz o.O ugyanis a Mondo és a Magyar Anime társaság különvált, és mind a kettő cont akar tartani X.X. Remek....dupla pénzköltés, ugyanis mind a kettő nagyon jó lenne. De sajnos egyet szeretnék kiválasztani, ugyanis még ott lesz a D'espars Ray koncert is és arra is kell ám pénz... Szóval felállítom ilyen pro-kontra féle dolgot:
 Érvek a Mondocon melett: Kokia koncert lesz(!) ez már alapból egy hatalmas pirospont. Hungexpo nagyon elnyerte a tetszésemet, ugyanis elég tágasnak bizonyult, így nem volt probléma, hogy hova telepedjünk le ^^. Mondocon ellen: a programok nem nagyon dobnak föl -.-". egyedül a copslayversenyérdekel, és a parapara. Ennyi. Ráadásul ha esne az eső, és hideg lenne( ami azért októberben nem kizárt dolog;) akkor fogalmam sincs hova tömörül annyi ember. Ráadásul a Hungexpo elég messze van, szóval szinte csak kocsival lehetne megközelíteni.....



Érv az Animecon melett: alapból a MAT álltal rendezett conon voltam először, és nagyon jó volt ^^. A Pecsa igaz, hogy nem olyan modern, de valahogy van hangulata, amikor kiül az ember az emelvényszerű izére ott hátul, és sushizik. Ráadásul azt írják, hogy a Japán kultúra nagyobb hangsúlyt kap , aminek külön örülök( a multkori japánnap a tavalyi animeconon nagyon jó volt, az volt az egyik kedvenc conom ^^) Vásárolni meg ugyanúgy lehet itt is, és nekem úgy tűnt, hogy itt még több és jobb dolgokat tudtam venni, mint az idei conon. Ráadásul szeptember 18-19 még a nyár végén van, és van esély a jóidőre , ráadásul 18.-a a szülinapom :D szóval......

Animecon ellen: nem lesz Kokia koncert ugye és a Pecsa elég kicsi....hát mondjuk ennyi egyenlőre.

És ha már itt tartunk: cosplay vagy nemcosplay. Milegyen?! Idén ugye Hatsune Miku voltam és naaagyon élveztem, ráadásul úgy láttam másoknak is tetszett, még úgy is, hogy elég hiányos volt az öltözékem ^^". Sokkal viccesebb volt a con így, mintha csak simán mentem volna, és mivel nem nagyon volt kedvem versenyezni( és előreláthatólag nem is fogok.) minden progrmara mehettem ^^. De ugye ha valamit akarok is , arra jólenne felkészülni. De egyenlőre még ötletem sincs.....najó egy talán, de az még nincs kiforrva.

Úha... nehéz lesz a döntés, de lassan el kéne dönteni, ugyanis jegyeket minnél hamarabb meg kéne venni.

Ti melyikre mentek( és esetleg miért?) ?
Miku ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése