2010. július 12., hétfő

Versailles. A kocert

Gondoltam, most frissen megírom az élménybeszámolót, h semmi se maradjon ki belőle. Előre is bocsánat, a túl sok fangörcsrohamért.
Sayuichivel és Pálmával mentem együtt  a koncertre, a Disel clubba. Mire 7-re odaértünk, elég hosszú volt a sor, de szerencsére ott volt Lia és Yume , akikhez beálltuk ^^". Gondolom a mögöttünk lévő eléggé szidhattak minket, na nem baj. Fél8-ra már bent is voltunk, megnéztem a pultot, és sajnos rájöttem, h túl kevés pénzt vittem így semmit se tudtam venni, pedig egy pólót úgy akatam T__T. Kb. 1 órát várakoztunk, szerencsére egész jó helyre kerültünk, a 3-4. sorba, ha jól láttam. Közben beszélgettünk a melettünk állókkal meg ilyenek. És végül fél9 kor, PONTOSAN elkezdődött a koncert *_*. Annyira jól volt megcsinálv a belépőjük, a hajuk, a ruhájuk, meg minden *__*. Annyira fantasztikusan néztek ki <3
Az egész koncert fantasztikus volt, életem legjobb koncertje. Mivel elég elöl álltam, ezért mindenkit tök jól láttam, főleg Kamijot. Jajj , annyira éédes volt *__* tök sokat mosolygott meg minden. Teru is nagyon édes volt ^^. Lehetett látni rajtuk, hogy élvezik, hogy itt lehetnek. :D A hangulat fergeteges volt, mindenki sikitozott, ugrált . Kamijo néha beszélt a közönséghez, akkor is angolul, de nagyon cukin :D. Dobáltak pengetőket, dobverőket, törlközöt, Hizaki is nagyon rendes volt, mert a vizes palackokat is amiből ivott, azokat is bedobálta :) ( és mellesleg annyira szép volt, a ruhája, meg a sminkje, meg a haja  )
Számokta nem tudom most sorba leírni, hogy mi mi után jött, lényeg annyi, hogy a jubileeről és  a régebbi albumukról is voltak számok. A koncert 2 órás volt, fél11-re lett vége.
Ésssss a legfontosabb!!!!!!! Volt ugye meet&greet és mindenkivel lehett kezet fogni *___*. Én konkrétan, majdnem elájultam. Jajj, annyira jó volt :D Meg ahogy mosolyogtak :), és megköszönték ( gondolom, azt, h eljöttünk a koncertre). Én is próbáltam angolul vmit össze vissza habogni, remélem volt vmi értelme is ^^".  Egyszóval, miután kijöttünk 3 ölelkezve és visítozva ugráltunk :D. Jaajjjj *__* vissza akarok menniiiiii

egyszóval ezt a koncertet át kelett élni, ott kelett lenni :D  Ez egy olyan élmény volt, amit sztem még az unokáimnak is mesélni fogok.
Mostantól elkezdek gyűjteni Versailles-es pólóra( akkor is lesz egy pólóm!!), lemezre és pószterekre. :) <3
IMÁDOM ŐKET!!! <3<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése