2010. július 11., vasárnap

Koncertre várva

Úristen. Tiszta ideg vagyok. MA VAN A KONCERT*-*. Életem első JRock koncertje, illetve most először megyek szülők nélkül :D A ruhám szerencsére megvan: a piros separatemet veszem föl, cipőn még gondolkodom, de vagy RHS-lesz( de sajna csak fehér van :( )  vagy egy sima fekete lapostalpú. Egy kicsit elfelejtettem írni az elmúlt pár napba ^^" , na akkor jöjjenek, h mik történtek.

Ichigoval, Sizukával és Ichigo bnőjével elmentünk a Trófeába :D Nagyon jó volt. Teleettük magunkat, sütettünk húst( ichigo cápát :D), ettünk sushit, meg minden fura , de finom dolgot. A pincérek nekem is hoztak pezsgőt xD, de én inkább kihagytam, és átpasszoltam a többieknek.
Összefoglalva: Jól éreztem magam.

Aztán ottaludtam az egyik bnőmnél :D Az is jó volt ^^. Főleg kint voltunk a kertben :D, hülyültünk, meg ilyenek.
Péntek este átmentem Nanától átvenni a ruhám. Segítettem neki fahéjas pirítóst csinálni, aztán jött Sayuichi, meg Pálma is. Jó beszélgettünk, teázgattunk meg ilyenek. :D

Szombaton kilátogattunk a Japán napokra. Egész jó volt. :) Vettem egy cuki bonsai-t, meg egy régi Anime Stars magazint, illetve csomó prospektust. Ettünk sushit, ami isteni volt *__*. Rég ettem ilyen finom sushit. Közben nézelődtünk, néztünk pár bemutatót, meg ilyenek. Nem bántam meg , hogy kimentünk. Készült pár fotó is.

1 megjegyzés:

  1. Wow, milyen az a fahéjas pirítós? Olyat én is akarok csinálni. *_* Mennyibe került a Japán napon a sushi?

    VálaszTörlés