2010. május 31., hétfő

Napfényt ettünk xD

Jórég nem írtam. Most aztán lesz mit olvasnotok :)

Pénteken unalmasan telt a délelőtt, leszámítva azt, hogy a fjem 6 x-ára dagadt a bunkó retorika tanár miatt. Mondom neki, hogy a Lolitábaól szeretnék előadást tartani, próbáltam megmagyarázni, hogy ez egy Japán stílus, a viktoriánus és rokokó elmeket ötvöz stb.....Egyszer csak elszörnyülködik és mondja, hogy pár éve már tartottak ilyenből előadást ( ez a Visual Kei volt) és, hogy mennyire szörnyű volt. De végül hozzátette "kedvesen", hogyha a szívem csücske tartsak nyugodtan abból. Kösz....marha rendes :@ . Ez egszén megadta a hangulatomat......na mind1

Délután találka IchiGoval a Sugar Shopba( alias Furabolt xD ) megint finomat ettem, közben beszélgettünk.

Szombaton: Kötelező Sportnap a suliban. "isteni" volt 7-kor kelni és bemenni szombaton suliba -.-", főleg annak tudatában, hogy 9-14 óráig csak leszel és elunod az agyadat.
Lmentünk a kertbe és feküdtünk vagy másfél órán át, közben dumáltunk az élet fontos dolgairól :P, röpiztünk egy focilabdával és kommandóztunk xD. szerencsénkre előbb elengedtek, szóval mehettünk palacsintázni xP.

Délután mentünk vásárolni, kaptam egy szép kis diabolót <3 :D wííí...úgy örültem neki ^.^

Mai napon szétizgultam a fejemet a Fizika miatt, de végül is egyes nem lesz :D
Holnap angol doga+társadalom ismeret, aztán szerdán vizsgázok( írásbeli). remélem a Szent Cukor segít *_*.

Jelen pillanatban a Bodylinet átkozom, ugyanis nem enged rendelni a kis piszok :/.....megőrülök!!!!

Miku ^.^

2 megjegyzés:

  1. Oh My Holy Sugar!
    Milyen óráitok vannak nektek?

    VálaszTörlés
  2. Tudom.....xD értelmesek, de szerencsére jövőre már egyik sem lesz.:D

    VálaszTörlés