2010. június 2., szerda

Bodyline kedvencek

Ugyan nemrég rendeltem a Bodylineről( hála IchiGo-nak egész olcsón megúsztam :) ) , de máris jönnek az újabb kedvencek.

1. Pónis szoknya kékben : ugyan én nem speciel a pónikat szeretem, de a lovakat imádom<3, 4 éve lovagolok és ha már a Bodylinenon lehet rendelni egy cuki PRINTES pónis szoknyát, nem hagynám ki semmi képp.



2. A teás print nagyon tetszik, annyira szép és aranyos. De! hála a Bodylinenak a mintázatát jóól elrontották! Hogy lehet csíkos és pöttyös egyszerre! És hogy lehet az, hogy több a pötty rajta, mint égen a csillag. Ha ránéz az ember, szinte belefájdul a szeme. Egyedül talán a fekete jöhet szóba, az valamiért egészen tetszik :) ....... (a kék nagyon durván néz ki sztem o.O)

Ha valaki cípőt szeretne vásárolni, szerintem most érdemes, ugyanis 19$ lehet cipőket kapni :).
Szerintem megéri!!



4 megjegyzés:

  1. Szerintem is nagyon durván néz ki a kék.Nekem a fekete-fehér teccik.És mit rendeltél amúgy a bodylineról?

    VálaszTörlés
  2. Én majd a pónis szokit fogom megvenni, rózsaszínben, mihelyt összegyűjtöm rá a pénzt:) Tényleg kár ezért a teás szokiért. A printje nagyon szép, de engem kicsit zavar, hogy egyszerre pöttyös és csíkos is.

    VálaszTörlés
  3. Én a pónis szokiból a sárgát szeretném, de egyelőre most egy cipőre és JSK-ra gyúrok. :D

    Nekem tetszik a kék szoknya.. owO :D

    VálaszTörlés
  4. nekem tetszik a rózsaszín, pedig én nem vagyok loli

    VálaszTörlés