2010. május 14., péntek

Ásítós péntek

Ez a péntek is fárasztóan telt, mondjuk úgy, csak untam az agyam és ásítoztam xD. Illetve egy borzalmas retorika TZ-t is kibírtam amire ugyan tanultam, de a tanár nyomorék feladatokat adott >.< mert ugye ő nem volt képes a kistanárok álltal tartott órákra bejönni, így sztem fogalma sem volt róla, h a szinte semmit sem tanultunk velük......

Aztán délután találkoztam egy volt osztály társammal( Vanival). xD jól eluntuk az agyunkat, dumáltunk meg ilyenek. Újra eszembe jutott milyen jó lenne az osztályunkba, hogy pár menő kiscsaj egóját kicsit lecsökkentse...... Wáá , hogy rühellem őket xD xD persze jövőre nemhogy ezek mennének el :S .... a még tök rendes kategóriába tartozó hagyják el az osztályt :'( wáá.... nagyon szar lesz jövőre több szempontból is....... valami elfoglaltságot majd találok magamnak......
Ráadásul a nyomorék retorika vizsgára is kéne készülni >.< amit én frappánsan megoldottam, ugyanis a loliról fogok :D. Most szinte semmi időm másra készülni, így arról kevés felkészüléssel is sokat tudok beszélni. Illetve vicces lesz kiakasztani a kis trendi osztálytársaimat xD a lenézési faktoromat meg nem árt tovább csökkenteni....:P

Ma vettem mondót és egész jó :D asszem már tényleg elkezdek Hetaliát nézni, hisz nem árt művelődni ^^. ja és XXXHolic-ot is el kéne kezdeni..... Asszem lesz mit csinálnom :P.

Ennyire futotta a mai napra.....

Miku ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése