2010. május 19., szerda

Munkásparaszt és tarkonya x)


Mai nap jó volt :D. Sugááár shop<3, a legjobb. MINDENKINEK KI KELL PRÓBÁLNI. :D Aszthiszem törzshely lesz, és minden barátnőmet elcipelem oda x). És következőleg SZIGORÚAN loliba megyek oda.
Lila akác köz sütit ettem ( citromos, fehércsokis, és LEVENDULÁS). Nagyon sok loliable cucc van ott, de drága mind :S. Na majd ha lesz egy kis pénzem.....:D. De azért nem bírtam ki, vettem egy cukorbotot. Már 5 óra előtt elfogyott.

Na de a Tesi szörnyű volt........az egyik csaj megint a lámbtörlőjének nézett -.-". Máig sem értem azt a csajt....eddig azt hittem ilyen bunkó ember csak a filmekben létezik, de úgylátszik tévedtem. Legszivesebben felpofoztam volna...... megérdemelte volna ( hogy lehet egy osztálytársadnak azt mondani: Na sicc innen o.o! WTF.....) valamikor már tényleg megkérdezem miért utál ennyire.....tesi után eléggé ki voltam bukva, na de mind1.

A mai nap pozitívuma az, hogy holnap nem lesz angol órán -> eléggé rühellem a tanárt xP. És 5 ös lett a topográfiám. oh jeee .

Egy kicsit a lolimeetről:

Nagyon jó volt ^^ az idő ellenére is. Sok embert megismertem , akivel eddig nem sokat tudtam beszélni. És az a tea <3. Azt hiszem átszokom a teákra xD, illetve itthonra is beszerzek párat.
Játszottunk szerepjátékosat, ami nagyon jó volt, csak én voltam béna benne. Régen annyira szerettem az ilyeneket, de hála a retorikának és a "szeretett" osztályomnak, sikerült újra félénknek és bátortalannak lennem. Pedig 2 éve úgy örültem, hogy végre nem vagyok olyan kis nyuszi mint régen :(. De legalább újra lehet egy olyan társaság, ahol végre visszakaphatom azt amit álltalánosban felejtettem :D.
Képek majd később.

Szerencsétlen Hetaliával nem haladok, pedig szeretnék.
És elhatároztam magam, hogy a loliból tartok előadást :D. Hátha felfogják végre "drága jó osztálytársaim", hogy nem esküvőre és temetésre szoktam menni, ha loliban megyek iskolába -.-".

Szép estét: Miku ^.^

Ui: hosszú és panaszos poszt lett

5 megjegyzés:

  1. Cijja! Láttam, hogy érdeklődsz a Body Line rendeléssel kapcsolatban. Írj a mail címemre és megbeszéljük. :) harryo@mailbox.hu

    VálaszTörlés
  2. sziia <3 én is el szeretnék menni a Sugar shop!-ba.és azt szeretném kérdezni,hogyha viszek kb. 5000 ft-ot sok mindent tudok szerinted venni?

    VálaszTörlés
  3. Igen. Egy süti 450-400 ft nagyjából.
    Cukorkákat meg olcsóbban is lehet venni. :)
    Egyedül a tárgyak drágák, pl egy fülbevaló vagy gyűrű 1500 ft O.O

    VálaszTörlés
  4. Szerintem 1500 ft nem drága egy gyűrűért/fülbevalóért. Ha más bizsus boltokkal öszzehasonlítod ott is elkérnek kb. 2000 ft-t gyűrűért/fülbevalóért.

    VálaszTörlés
  5. Én kifejezetten utálom a sugarshoppos sütiket de mindössze szakmailag :D a bolt és az ötlet briliáns kár h nem az én apám a Horváth cukrászda tulaja..:S

    VálaszTörlés