2010. május 13., csütörtök

Bőrigázás....

Ma bőrigáztunk xD, de nagyon durván........a hajamból és a ruhámból csöpögött a víz :P. Először vicces volt, de ugye a szemüvegem is elázott és semmit sem láttam XD....Na ennyit az esőröl.
A bioszom nagyon jó lett *.* és a töritanár majdnem kicsinált egy gyereket, aki óra közben bejött elvinni a kabátját. Mondjuk az a gyerek sem volt százas, mert nemhogy kirohant volna, hanem be az osztály közepére, és közben azt kérdezte, nincs e valakinek pokémon labdája x""D. Én tényleg azt hittem Kálmán pofonüti........Na de végül megúszta

Ma varrtunk és már tényleg írok Nanának RHS- ügyben :P.
És a bodylinenon újra van : http://www.bodyline.co.jp/bodyline/photos/l119-2.jpg ezen belül is a "wig" színű <3>
Egyépként a barátnőimmel kezdenek szétcsúszni a dolgok. :S Valami nem stimmel.
Ráadásul föciből 4-es leszek :(. Persze tudom kis telhetetlen vagyok, de annyit güriztem 5 ért :(
nyááá............és semmi értelme nemvolt. mennyi éjszakát fönt voltam és magoltam pedig marhára nem érdekelt.......na mind1

Jó éjt:
Miku

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése