2010. május 10., hétfő

ez+az

Már vagy egymillió éve nem írtam >.<, bocsi, de az internet kicsit bedöglött ^^".
Nagyon ezen a héten nem történt semmi, elvoltam.
Elkezdtünk varrni egy újabb szoknyát, szinte sehol sem tart, de nem baj, egyszer az is kész lesz. Gondolkodtam, hogy fel kéne töltenem a ruhatáram, bár nem áll túl sok darabból, de tervezem a bővítésést, már komoly elhatározásaim vannak( az RHS-re a pénzt elraktam egy külön borítékba :) )

Szóval ezeket szemeltem ki:

http://cgi.ebay.com/Rocking-horse-shoes-nana-shoes-lolita-shoes-US8-5-9-/270562438147?cmd=ViewItem&pt=US_Women_s_Shoes&hash=item3efec72c03#ht_1629wt_754
( bocsi, de nem bírok képet berakni >.<)
Egy loli cipő már kell, és az elmúlt 3 hétben nincs nap, hogy ne gondolnék rá többször is. Már csak azt nem tudom eldönteni, hogy fekete vagy fehér legyen végül. Mondjuk szerintem a fehér jobban állna.



Ez a szoknya lenne a második kiválasztottam, de vagy RHS, vagy szoknya. Lehet, hogy a szoknyát, most háttérbe helyezem, azt még ráér megvennem, addig hátha találok jobban szebbet.


ez a bejegyzés elég béna lett......de most csak vélemény kikérést szerettem volna :), hogy ti mit gondoltok.

Miku^.^

1 megjegyzés:

  1. A fehér vagy fekete RHS mindig nehéz döntés, de talán a fehér jobban illene hozzád. Ha van más fekete cipőd, amit loliruhához fel tudsz venni, akkor most inkább fehér RHS-t vegyél, ne feketét. Én mindenképpen fehéret fogok venni, ha egyszer eljutok odáig:) Igazából nem tudom, mennyibe kerül a szoknya, és hogy melyik érné meg jobban. De ha már szavazni kell, akkor az rhs-t választom:)

    VálaszTörlés