2010. augusztus 31., kedd

Bye bye summer

Az utolsó poszt a nyáron. Jó kis nyár volt, életem egyik legjobb nyara ^^. Voltam sok helyen, jofórmán sosem unatkoztam, jól elvoltam. Holnaptól sajnos újra vissza kell szokni a suliba....korán kelés....tanulás...év végi vizsgák....stressz és még sorolhatnám. Na de megpróbálok pozítívan gondolkodni, örülni annak, hogy jön a tél és a hóóó (L) és  már csak 4 év van hátra a suliból :Đ( ez a két év is rohadt hamar elment OO"", de komolyan..jó lenne, ha a következő kettő is ilyen hamar elmenni xD ).  Közelebbi célok is vannak, mint például lesz a D'espairsray koncert( <3 <3), lesz mondocon, illetve remélem jövőre is ellátogat pár kedvenc jrocker hazánkba ^^. Jövőre jó lenne elkezdeni tanulni Japánul, azt a nyelvvizsgát sem ártana letenni >.<, illetve fejleszteni kéne tovább a varrótudásom. És attól még, hogy suli lesz, nem leszek lusta és továbbra is folytatni fogom kitartóan az animenézést!! Tavaly sajnos ezt hagytam ki a napitervemből..... :/.

Kívánjatok sok szerencsét a holnaphoz, az évnyitóhoz, az új osztálytársakhoz, a régiekhez, az ÓRARENDHEZ ( egy jó órarendért mit meg nem adnék...sok sok hatórát :Đ.) és úgy alapvetően mindenhez xD.

Bár az idő nem nagyon kedvezett nekünk, de a Bodyline azért gondolt ránk :D. HATALMAS leárazást csinált, ezért már el is határoztam, hogy fogok venni egy szoknyát, egy felsőt, és egy cipőt ^^ ( illetve vmi apróságot...). Ezzel szeretném nyitni az évemet :D.

Illetve a tegnapi napról egy kis beszámoló:
Sayuichivel és Kriszchannel voltunk az Árkádba. Mostantól boldog tulajdonosa vagyok egy fekete hangjegyes JSK-nak ( életem első JSK-ja!! :D oh yeeeee ~~~) . Ettünk a Mekibe és közben csomagoltuk Kriszchan Baby ruháját ^^. Remélem épségben megérkezik Skóciába :), mi szerintem mindent megtettünk az ügy érdekében. Aztán feladtuk, majd mászkáltunk az Árkádban és mivel én nem bírom ki vásárlás nélkül ezért vettem magamnak 2 pólót :Đ. Visszafelé a metrón meg a szokásos fangirlködés Sayuichivel xD ( kiváncsi vagyok, vajon hányan őrültek meg tőlünk xP ). Villamoson meg halálra fagytam :S.

További szép estét, megyek animét nézni :D. Következő poszt már csak ősszel várható.
Bye~

1 megjegyzés:

  1. Bai, Summer~~ nekem is ez volt az egyik legjobb nyaram :) És miért meg Kriszchan ruhája Skóciába? O.o

    VálaszTörlés