2010. augusztus 31., kedd

Sales post~

Eladó egy kék pónis szoknya. Mérete 2L-es( azaz 63 cm hosszú, derékbőség 72-78 cm) . Levehető a masni és a két  megkötőpánt, a dereka hátul gumis.Nagyon kényelmes viselet ^^.  Eddig csak 2 x volt rajtam, tökéletesen állapotban van. Ára: 7000 ft. Érdeklődni lehet kommentben vagy írjatok emailt az eclair@indamail.hu -ra.
















































Miért is adom el?
Mert szinte sosem hordom, ugyanis ez a szoknya kicsit hosszú nekem, de a derékbőség miatt kelett a 2L-es. Ebből kifolyólag nem úgy áll ahogy szeretném, az alsószoknyám sem jó hozzá és valahogy nem tetszem benne magamnak. De azt fölöslegesnek tartom, hogy szegény csak álljon a szekrényemben, valakinél biztos  jobb helyen lehet :).

3 megjegyzés:

  1. követelek egy bizonyos fehér szoknyáról készült feltáró fotókat! :DD

    VálaszTörlés
  2. xD tudom-tudom..... de mentségemre legyen mondva még nincs kész ( teljesen:P)

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Köszi, megnéztem, de sajni szerintem a 2L-es rám is nagy lenne, nem vagyok túl magas... ^^'
    Ennyim most amúgy se lenne szoknyára, és ez egy nagyon kedvelt print, szerintem biztos lesz, aki jobban fog neki örülni, sőt, talán ezzel egy dreamprinthez is hozzájut. :)

    Sok sikert, remélem jó 'gazdira' lel majd! :)
    Puszi,
    L.

    VálaszTörlés