2010. augusztus 10., kedd

Oshare/visual kei és a többiek

Mostanában egyre jobban foglalkoztat az oshare kei és visual kei ^^. Minap meg is próbálkoztam egy casual/lolita/oshare kei kombóval. Mondjuk oshare kei cuccokat elég nehezen találtam itthon, mondjuk úgy szinte semmit, de ezen a jövőben változtatni szeretnék. Már egy kisebb listát felállítottam, hogy miket kéne vennem xD
1. színes póttincseket *_*. Valahogy mostanában nagyon megtetszettek. A melírozást, már régóta tetszik (és valamikor meg is akarom már valósítani >.<) de azért színes csíkokat nem biztos, hogy beválalnék, ezért a póttincs a legjobb és legegyszerűbb megoldás :D
2. fekete körömlakk. Egyszer volt fekete a körmöm, kb 1 napig xD,és egészen tetszett. Újra ki szeretném próbálni, hogy milyen, ugyanis mostanában megtetszett( ez valószínűleg a túl sok vk hallgatás miatt van :D)
3. szines csattok,kiegészítők. ugyanis nagyon kevés van belőle... és ez így nem maradhat sokáig >.<.
4.casual cipő. Ami megy viszonylag a casual lolihoz is. Nem szeretném folyton szegény RHS-emet ennyi megpróbáltatásnak kiállítani, szóval jól jönne végre egy univerzális cipő, ami mint a casual loli, mint az oshare kei szenvedélyemet is kielégíti.

Visszatérve a zenékhez, elkezdtem hallgatni: SuG-ot( tetsziiik. olyan....cuki(hangsúly a NAGYON CUKIN van. ))de a zene nagyon jó ^^ pörgős,gyors, de benne vannak a kedvelt VK elemek is :) )
LM.C( sztem nem kell bemutatni senkinek. Jó és kész :D)
Gazette( a Kuroshitsuji 2 openingjével kezdődött meg a Gazette szenvedélyem, és azóta egyre több számukat töltöm föl a telómra ^^ )
Alice Nine

A D'esparsRay visszaszámlálás az 50. napon tart!!! Évforduló kéremszépen!

Reggel miközben unatkoztam, fellapoztam a régebbi mondóimat ( mániám, hogy minden újságomat elteszem xD) és jó kis cikkeket találtam, amik akkor ugyan nem, de MOST! annál inkább érdekelnek. Kivágtam egy jó kis Despa képet, találtam egy 2 oldalas cikket az oshare kei-ről.

Mostmár abbahagyom a hülyeségeimet, és visszabújok még több Alice Ninet, meg SuG-ot hallgatni.
De még a végére megjegyezném, hogy a Kuroshitsuji 2 nagyon tetszik! Az első résznél rögtön szívrohamot kaptam, hogy nem Ciel lesz benne, de szerencsére a második rész jól rácáfolt( de azt nem értem, hogy hogyan tért vissza a halálból O.O"""??)  A történet teljesen tökéletes, az opening ending szintén. Szóval mindenkinek ajánlom!!!
mostmár tényleg megyek *leütimagát*
Miku ^^

1 megjegyzés: