2010. szeptember 5., vasárnap

Mutáns tweety xD

Sikeresen túléltem az első hetet. :D Nagyjából semmi extra nem volt, minden olyan mint  tavaly.... leszámítva, h új osztályunk van. Nem annyira rossz, ráadásul a földszinten van :3 és! a szekrényünkhöz még kulcs is jár. Illetve majdnem egymás melett van az osztályunk Sayuichivel ^^.  Ugye milyen jó xD. Az órarendünk tiszta szívás, minden nap 7 óra, kikéve a szerdát, mert akkor nincs első óránk ._." ( nesze nekem 6 óra....).De legalább a szerda nem olyan nehéz, szóval nem leszek teljesen lefáradva a koncertre^^.  Szóval jó nehéz évnek nézünk elébe xD, de majd csak túlélem.
Pénteken összetalálkoztam az egyik volt osztálytársammal, aki nem messze jár tőlünk suliba, és aztán kiderítettem, h egy másik volt osztálytársam is abba jár xD. Aztán mentünk Lucával anyagot venni, körbejártuk fél pestet , de végül csak megtaláltuk azt a bordó anyagot, amit kerestünk ^^. Szóval jövő héten indul a project :D.

Aztán a szombat xD. Na azzz.. nagyon jó volt. Délután 2-kor találkoztunk Sayuichivel( természetesen elkéstem >.<, de ha egyszer olyan hülyén járnak a buszok O.O""). Először az Alleeban voltunk, mászkáltunk ( egy kisbb balesetet oldottunk meg ) de kb. 1 óra után meguntuk xD, mivel sushist nem találtunk T.T. Aztán, ha már azt nem, de mekit találtunk a Móriczon :D. Beültünk, kértük egy happy mealt ( infantilizmus forever xD) , ráadásul ajándék is járt hozzá *-*. Ilyen kis csőrikés noteszizét kaptunk hozzá x3. Tiszta kawaii az egész. Kb. 3 órán át ott ültünk és nagyon jól elvoltunk xD. Végén, sztem már az ellenőr ki akart dobatni minket, ugyanis folyton benézett, meg leült pár asztallal arrébb, meg ilyenek, de azért csak megúsztuk :D.
Közben interneteztünk ( free wifi oh yee~) :D megnéztük a D'espa blogokat, Zero twitterjét és próbáltuk lefordítani Sayuichi japántudása és a google translate segítségével. sztem tök értelmesre összehoztuk a dolgokat :D. Közben meg jöttek az ilyen szokásos fangörcsös rohamok ( naagyon jó képet találtunk róluk  *-* . Az askew magazin különszáma főoldalán van, amit majd koncerten meg lehet venni ^^), hülyülés, mekis doboz szétszedése, meg ilyenek. Szóval nagyon jó volt :3. Máskor is jöhet az a happy meal :D.
És akkor jöjjenek azok a mindent feltáró fotók :D :





















Happy Meal xD xD ott repül a csőrike :P






















Mutáns csőrike O.O azért figyelitek, hogy 4 szárnya van xD xD.





















Művem ^^. ( Sayuichi leírta nekem a D'espa tagok nevét Japánul. ^^)

Bai~ most megyek Star wars 3-at nézni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése