2010. augusztus 22., vasárnap

D'espairsray vidik

Na mostanában eléggé elfelejtettem blogolni. Pedig sok minden történt.

Volunk Sayuichivel az Ázsiába és vettem csomó mindent ^^. Fekete pulcsit, fekete körömlakkot, ilyen kis cuki gyűrűórát, meg lila póttincset. awww~ ( gyűlnek, gyűlnek az oshare kei cuccok xP )
Meg Ichigoval a sakurazakába is ellátogattunk, ahonnan van egy Gazette meg egy SuG kitűzőm. Mondjuk én többet akartam de sajnos nem volt D'espairsrayes , se Versailles-es T.T. Na majd máskor.

Most újra nézegettem Japán nyelvtanfolyamot és már tényleg szeretnék szeptembertől japánra járni... Basszus milyen már, h egy szót sem tudok >.< És ha lesz meet&greet akkor minimum pár szót japánul akarok mondani.

Vmiért mostanában rohadt későn megyek lefeküdni, mert gépezezek O.o ( jólvan, nekem az éjfél későnek számít xD) Azon belül is MSN-ezek és vidiket nézek *-*. Méghozzá D'espa fanvidiket  *-*. És jó sokat. Némelyiken olyan kis hülyék tudnak lenni, mint egy 5 éves xD. De nem baj, pont ezt szeretjük bennük <3
Zero még mindig jól néz ki ( a kis édesem[ és a férjem xP]  <3) , Hizumi outfitjei meg jóók, és reméljük koncerten is lesznek ilyenek :Đ ( bárcsak Zero is eltanulná xD ), rájöttünk, hogy Tsukasának jó izmos karjai vannak a dobolástól ( de tényleg o.O érdemes figyelni őket) és Karyu meg olyan kis hülye~ <3 . Meg az utolsó AS magazinban poszter is voolt *-* ( méghozzá a Love is deadben lévő outfitben :Đ ) most pont itt van szemben velem.
És annyira nem értem, h miért nem tudok normálisakat álmodni >.<... Egész este róluk nézek videokat meg minden, de éjszaka semmi X.X.
Jajj meg új hobbim az, h a tagokról ilyen tulajdonság izéket olvasgatok x"D olyan viccesek is vannak. Érdemes megnézni őket xP. Ja meg facebbokon az ilyen nyomogatós izéknél feltűnően sokszor jött ki Karyu neve o.O" és ebből leszűrtük, h valószínűleg a véremet akarja xD ( amit csak bizonyos feltételek melett kaphat meg :] )
Végezetül itt az egyik kedvenc videom <3 ( nagyon hülyék, de nagyon édesek *-*)


byebye  ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése