2010. augusztus 28., szombat

End of the summer

Újabb éjfél előtti post... Most olvastam az Odüsszeiából vagy 60 oldalt , szóval lehet gratulálni. Mondtam már, hogy mennyire rossz az a könyv? >.< ilyen lassan még 1 könyvvel sem haladtam mint ezzel. Ja és gondolom már mindenki rájött, hogy elindult a visszaszámlálás: 3(!) napom van kiélni magamat xD. Ez a nyár nagyon gyorsan elment O.O , de tudnám, hogy mivel, ugyanis semmit sem csináltam. Mondjuk megnéztem csomó animét ( kiszámoltam, h több mint 1 teljes napom át csak animét néztem xD *tapsvihar*), illetve jelentős előrelépést tettem Jrock ügyben ^^. Jah és büntetlenül lehetett Sayuichivel hajnali 1-ig fangirlködni x"D ( azóta se sikerült vmi normálisat álmodni senkivel -.-") egyszóval rohadtul nem hiányzik a suli, főleg a bunkó osztálytársak miatt, akiket nagyon tudok gyűlölni ( kivéve 3-4 embert, akikbe viszont nagyon jó barátra leltem :) ). Na de majd csak túlélem ezt az évet is >.<. Addig is koncentrálok a közelgő D'espa koncertre és a mondoconra :D. Huhuuuu mindkettőt nagyon várom, főleg az előbbit ~~~~. A loliruhatáramat egy fekete hangjegyes JSKval fogom gyarapítani hála Kriszchannek :D. az a ruha annyira tetszik, de a BL már nem árulja, szóval pont jókor jött :D . Én is körülnéztem a szekrényemben, és rájöttem, hogy egy szoknyát valószinűleg el fogok adni, ugyanis nem nagyon hordom >.<, és semmi értelme annak, hogy álljon a szekrényben.
Wuuu és a pókhálós szoknya újra rámjön :D ( lehet, h fogytam ^^, bár nem is volt betervezve) mondjuk a gumiját még így is ki akarom bontani, de az még ráér..,
ma nagytakarítást végeztem az ipod szekciómon. Minden hülye számot töröltem, szóval mostmár csak jrock előadók vannak a telómon ^^. sokkal jobb és áttekinthetőbb lett.
Mostmár megyek aludni
pápá~~~

2 megjegyzés: