2010. augusztus 28., szombat

Kreatívkodás

Mostanában elhatároztam, hogy csinálok egy cipőt, hogy ne csak az RHS-t hordjam folyton. EGL-en találtam is egy postot, ahol egy converse cipőt alakított át egy lány. Én ugyan nem egy conversel, hanem egy sima tornacipővel próbálkoztam. Ez lett az eredménye ^^ ( jah és tudtátok, hogy sehol sem lehet láncokat kapni ? O.O vagy 5 helyet végigjártam, de semmi... Végül az otthon talált és nem hordott láncokból szedtem össze párat.)













Milyen lett?^^

7 megjegyzés:

  1. IMÁDOM! *____*
    Nagyon jó! ^^ Én is gondolkozok rajta egy ideje de a lánc-hiány nálam is fenn áll. >_<"

    VálaszTörlés
  2. tényleg jó lett!^^

    láncokat pedig olyan helyeken mint Obi, Praktiker stb lehet kapni méterre!

    VálaszTörlés
  3. Köszi ^^
    Haruka: *-* úúú köszi a tippet, vmikor feltétlen ellátogatok oda ^^

    VálaszTörlés
  4. Jó lett. :) Én is gondolkodom már egy ideje valami ilyesmin. :D Talán conra megcsinálom. :D

    VálaszTörlés
  5. Így lehet feldobni egy tornacipőt. Most már ezt is tudom. :) Szerintem tök jó lett. Gratula. :D

    VálaszTörlés