2010. június 13., vasárnap

Debreceni hétvége

Újra itt a három napos beszámoló.
Pénteken 11:30-ra kelett bemennünk a suliba az eredményhordetésre. >.<>
Szépen elkezdték sorolni mind a három eredményt és az átlagot. Én persze halálra izgultam magam, mert egy 3.95-ös átlagra + egy szép feleletre kaphatok ötöst. Egy frászt. De én hülye már megint reménykedtem. Úgy mint a föciben. Jövőre megjegyzem, hogy nem szabad reménykedni, mert nekem az sose jön be T_T.
Jöttek sorba a nevek és jöttem a jegyeim 3,4 4,5 és 5 ös! Vizsgajegy: 4 es........
Mondjuk matematikailag nem jön ki, de akkor is X.X. Nyá.... kicsit bosszantott. De legalább a tudom, hogy a legroszabb tételemből kihoztam a legjobban :D.
Aztán bementem a kreatív boltba, majd irány az oktogon. Cchannel találkoztam a Sugar shopba. Imádom még mindig a sütiket :P. Aztán bementünk egy anyagbolta, ahol megvettem egy újabb kockás anyagot :D. És mostantól Terapeuta néni leszek( by: Cchan :D) xD :D
Szombaton lementünk Debrecembe. Mivel minden adott volt, ezért egész hétvégén loliba voltam ( kivéve, amikor fürdőruhában a medencében) . Jó volt loliban lenni ^.^.
És kiolvastam az első szüneti könyvemet. Újra rákaptam a krimikre :D Bűbájos gyilkosokat olvastam ki, laza 1 nap alatt. Naagyon jó volt, bár a vége az elejéhez képest kicsit lagymatag lett, de azért nem volt rossz.

És megjött a Bodyline rendelés. Most én csak egy pónis nyakláncot rendeltem, az menni fog a pónis szoknyámhoz *_*. wááá... lovagolni akaroook <3>

Egyenlőre ennyi voltam. Jó mulatást és jó nyáriszünetet :D ^.^
( és pár tételet vizsga végén daráljatok be, gyújtsatok fel vagy tépjetek szét :D xD tudjátok milyen üdítő érzés xP )


2 megjegyzés:

  1. Júúúj, majd elhozod szerdán a pónis nyakláncot megmutatni? *_*

    VálaszTörlés
  2. Ano... Mikor találkozunk majd a ruha átvétele miatt? (új emil cím: cchan.jellybear@c2.hu)

    VálaszTörlés