2010. június 19., szombat

Heti info

Újabb heti bejegyzés xD
Kedd: Újabb pocsék és felesleges nap az osztályommal......
Majd Ichigoval találkoztam :D mentünk a Monnlight meidoba. wáááá az a hely maga a menyország *__* és a teák:D A közeljövőben újra el kell menni oda:D
Azután irány haza, ugyanis az egyik bnőm nákunk aludt :D. Görkoriztunk , egy csapnál jól lefröcsköltük egymást, azaz jó vizesek lettünk, de megérte :P. Majd a számítógépnél teleettük magunkat cikorkával és közben Full Metal Panic Fumoffut néztünk xD MINDENKINEK ajánlom :P naagyon jóóó. Annyira beteg tud lenni néhány résznél, de nem baj, mi így szeretjük :). Egész sokáig fent voltunk, elhozott pár mangát, azt olvasgattuk meg ilyenek. Jó kis kikapcsolódás volt. ^.^
Szerda-Péntek: Pihi Balatonon  , rohangálás a homokban, fürdés, filmnézés, biciklizés, hajnali 4-ig föntlevés :P.
Péntek este: Nyomorék évzáró -.-". A biziosztás a szokásos , a duma meg unalmas.
Szombat: a volt sulim évzáró+ballagás kombón voltam. 2órán át álltunk a beszéd miatt, ami sztem nem nagyon érte meg, de aztán bementünk a többiekhez. :) Jó volt. Valahogy a szívem mélyén még oda tartozom, és örökre oda is fogok tartozni. Ugyan már eléggé megváltozott mert jöttek újak, de attól még ismerős arcokat jó volt látni. Meg ugye egész nyáron itt lesz nekem az Enikő ^.^. Judit néni( osztály főnök) is naaagyon hiányzik, annyira szerettem, a mostani hozzá képest sehol sincs :S. Na de mostmár mindegy. Elleszek én.

Tervek nyárra: varrás, animenézés, manga olvasás, diabolózás, éés PIHENÉS :D.

Már megint én hülye, felmentem a Bodyline oldalára és már megint újabb áldozatot találtam:

A fektete KELL NEKEM *___* Wáááá olyan cuki, de 62 $-ár T___T nyeee...

Következő posztba, össze kéne szednem, mik tetszenek a Bodylineról :D, és összeszedem a pénzt rájuk nyáron ^.^.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése