2010. június 10., csütörtök

RHS ,heti beszámoló



Wáá... már jó rég nem írtam. Kezdem az elején.
Hétfőn egész lehangoltan térek haza, olvasom az emailjeimet és látom, hogy Nana írta:
MEGJÖTTAZRHS-ED. na én itt kiugrottam a bőrömből *________* Már rohantam is ( persze 2 tétel megtanulása után -.-") Nanához, ahol átvehettem a kis csodacipőm. Az a vicces, hogy 3 hónapja, szinte nem is tetszett, és nem is akartam. de aztán szépen lassan beleszerettem. Láttam, hogy milyen tök jól néz ki, meg minden. Aztán 4 hete elhatároztam, hogy megveszek egy fehér RHS-t( najó, ez azért nem volt ilyen egyszerű....) és Nana megrendelte nekem ^__^.
Kedden el is határoztam, hogy az új szoknyámban és cipőmben megyek suliba :D. Egész jó kis kombó szerintem. Ráadásul szinte senki sem szólt be ( szerintem valami lehett a levegőben. Ez nem normális, hogy senkinek nem akad egy "vicces megjegyzése" sem......xD)
Egy kis lista a pozitív, illetve negatív élményekről.
Pozítiv:
-Matektanárnőmnek nagyon tetszett :D . Tudta, hogy ez egy loli cipő és elkezdett kérdezgetni, hogy honnan van, meg ilyenek. Hűdeboldogvoltam.
-Más tanár is megkérdezte, hogy honnanvan :D és ezért duplánboldog voltam.
-Pár fiúnak is tetszett( az egyik amikor tédreltem, megfogta a cipőmetxD én majdnem reflexből felpofoztam....xD , na de nem gyakran fogdossák a cipőmet xP) és mondta, hogy tök jó
-az egyik csaj megjegyezte, hogy milyen félelmetes xD wáááá...

Negatív élmények:
-Szokásos "hasonlítazMDThez"
-az emberek végig bámultak, de ez már nem újdonság.

Aztán szerdán jött a halálra izgulom a fejemet szindróma a vizsga miatt. Az egész napomat áttanultam semmi extra nem volt.
Csütörtök 8:35 már bent ülök a vizsgateremben.....kihúzom a 8. tételt, amit szinte alig tudtam xD( nade kihoztam belőle vmit)
Aztán irány a SUGARSHOP! Még mindig imádom azt a boltot. 2 sütit megettem ^.^
Jót hülyültünk meg ilyenek, aztán bevásároltam édességből ^.^", amit ma este szépen megeszek :D.

Egyenlőre ennyi voltam ^.^

UI: Az egyik képen az RHS-em
A másikon Sziporka, amint kisajátítja a héliumos lufimat,amit a meetről hoztam :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése