2010. június 28., hétfő

Fangörcsök kezdete

Mostanában nagyon elkezdtem kockulni. Vasárnap leültem a gép elé, és egész nap animét néztem xD. Aztán ma délelőtt is. Mondjuk kerek 1 évet kell bepótolnom, szóval van még mit néznem ^.^
Miután ma kimozdultam otthonról, az Árkádba mentünk Sayuichivel. :D Nagyon jó volt. Ettünk sushit <3( finom volt *__*) , és benéztünk a H&M-be, ahol egész jó cuccok voltak, a gyerekosztályon xD. Majd a lényeg: VAN JEGYEM A VERSAILLESRE!!! *_____*  ÚRISTEN annyira jó.
Aztán rögtön szembesültem a második problémámmal. Nincs mit felvenni o.O". ez azért elég gáz -.-". Persze a jelöltem megvan. Az én kis csidicsudi separatem <3 nyááá*__* MUST HAVE!! Bár, ha megrendelem Anyáék elkergetnek itthonról xD. De hát egy ilyen nagyszabású koncertre( életem első JRock koncertje lesz, ráadásul "egyedül" leszek) nem  lehetek akármibe menni. Ráadásul a szekrényembe bekukkantottam és csak 2 db szoknyám van ( sajnos a pókhálósat kinőttem T__T szegényke T__T) , ráadásul 37 $-ért rögtön kapsz, egy szoknyát, egy blúzt, egy mellényt és egy cuki kis díszt is ^.^.

Ruha fangörcs off*
Versailles fangörcs következik:
Szépen sorjában elkezdtem letölteni az Iphonomra egy csomó Versailles számot :D. ma este szerintem azt fogom hallgatni, és kívülről betanulni xD. Már csak *gyorsanfejbenszámol* 17 nap van hátra!!!! ÚRISTEN! ÚRISTEN!
Ma megmutattam Anyáéknak azt a kis szórólapot, amit conon osztogattak. Szerintem tetszett nekik ^.^. És Apa rákérdezett, hogy mi van a Japán nyelvtanulással, azaz szerintem mehetek :D. Valami tanfolyamot kinézek aztán jelentkezem :D ^O^ Juhúúú

Jó éjt nektek, és szép álmokat: Miku ^.^

1 megjegyzés:

  1. Ne mutogassátok már annyit, mert még a végén nekem is megtetszik. :D Bár úgy sem jönne rám. T.T Ma megyek munkafelvételire, szurkolj~ ^^

    VálaszTörlés