2010. június 9., szerda

Nemzetközi Lolinap+Gigi szülinapi partya



Húha....jó rég nem írtam :D. Kezdjük az elején.
Június 5.-e , Nemzetközi Lolinap és Gigi szülinapja ^^. Délelőtt csöngetett a postás és mit hozott?? a bodyline rendelést:D wííííííí.... a szoknya végre tökéletes, sehol sem nyom, sehol sem szorít*__*
Meetre a Kriszchantől kapott fekete hangjegyes ruhában voltam, ami szerintem nagyon szép *____* ( és végre anyáéknak is tetszett, oh jee...) Blahán találkoztam Ichigoval és Kishivel, onnan mentünk tovább. Mikor megérkeztünk, héliumos lufik, szendvicsek és 2 álomszép torta várt. Kicsit beszélgettünk majd mentünk ki fotózkodni a Rózsák terére. :D Nagyon stílusos volt loliban a rózsákkal pózolni :D. Aztán vissza a gólembe, ahol vártak minket a torták :P. Nem semmi lehett egyiket sem megcsinálni, az egyiket Nanának, a másikat Harunak köszönhetjük :). Ajándékosztás után egy szituációs játékba kezdtünk bele, ami szerintem nagyon jó volt :D xD néha majd megszakadtam a röhögéstől :P.
Végül este 7 óra tájt hazamentünk( Lia, Sayuichi és én). Persze a margit hídon már nem megy át a kombínó -.-" szóval szállhattunk le, és gyalogolhattunk át a hídon. Persze nem volt rossz móka :D és közben japánba képzeltük magunkat xD. Aztán gondoltunk egy nagyot és bementünk a mamutba fagyizni :D és aztán a millenáris parkba :D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése