2010. szeptember 20., hétfő

15 years old~

Ma nagyon büszek vagyok magmra, ugyanis magamhoz képest jó sokat tanultam :3. Persze még így sem végeztem mindennel -.-", de mostmár megyek lefeküdni, mert piszok álmos vagyok.
Az elmúlt napokban sok minden történt, amit illene képekkel is bemutatnom, de mamár este 10kor nincs kedven átmenteni a képeket, szóval ez csak ílyen írásos beszámoló lesz( ha minden jól megy, majd holnap már tényleg felrakom a képeket)
Szóval, szombaton délután betöltöttem a 15.-évemet ^^. Fura ezt így leírni, kimondani, ugyanis nagyon nem érzem magam ennyinek O.O"....de még egy kicsit sem.....valahogy 4 évvel ezelőtt, azt hittem, hogy ha 15 leszek, akkor mennyivel nagyobb leszek meg minden, de valahogy ez az érzés még várat magára :D.
A hétvége jól sikerült, ünneplések , ebédek, a szokásos dolgok. Illetve megtörtént, amit sosem hittem volna: ebédnél Jrockot hallgattunk. Persze ez így nem hangzik túl nagy számnak, de nekem mégis az. Kb. 14 éve mindig azt kelett hallgatnom, amit a szülők akartak és én azt természetesen ki nem állhatom... De szombaton csakis az én zenéim mentek :3. Yeyyz~ mennyivel jobb volt Versaillest, D'espát meg Gazettet hallgatni, mint vmi trance zenét -.-"".... ( az élet apró örömei xD )
az ajándékokat, majd szépen lefotózom és feltöltöm ^^.

Éssss~~~ ma megérkezett a Bodyline csomagom :D. Wáháhááá... annyira jóóó. Minden maximálisan jó rám, semmi sem lett se túl kicsi, se túl nagy ;), szóval tiszta jó. Mondjuk az egyetlen fura az volt, h a vámosok felbontották a csomagot O.O'.  Szóval amikor kibontattam, akkor a separetemet már kivették a BL zacsiból.... mintne mondjak fura, de azért annak örülök, h legalább épségben megérkezett. ezekről is majd holnap tervezek képet berakni ^^".

Jó éjt mindenkinek:
Miku ^^

5 megjegyzés:

  1. Happy Birthday:) A múltkor az enyémet is felbontották és meglesték Ichigo kekszes szoknyáját.
    Majd a cuccokról teszel fel képeket?

    VálaszTörlés
  2. Mivan, ha a vámosok ezekben parádéznak? O.O Felpróbálták, vagymivagy..... Oké, hülye poén, bocsi xD
    Nekem ugyan ez van a 13. életévvel, mint neked a 15-tel, Miku xD Csak mostmár olyan jó érzés hallgatni a TV-ben, hogy: "A következő műsorszám megtekintését 12 éven aluliak számára nem ajánljuk" xD

    VálaszTörlés
  3. Én a 18. életévemmel hittem ugyanezt. :D Hogy akkor majd történik valami csoda, és jobban fogok kinézni, mint addig, meg úgy általában történik valami. XD De azóta is csalódnom kell, mert nem történik semmi. :D Boldog Szülinapot! S postolj képeket! *_*

    VálaszTörlés
  4. Boldog Szülinapot! =) Eddig én is így voltam mindezekkel, hogy "majd valami bizti változik" de semmi... bár, most, friss 17 éves fejjel egykét ultramini apróság tényleg megváltozott bennemXD

    VálaszTörlés
  5. nem talállak facebookon de keress meg Nagy Luca Sára néven vok fent~

    puszi

    VálaszTörlés